BROFAKTURA i kawał mięcha czyli pyszne Warsztaty w Akademii Smaku Sokołów

W połowie nieobecności Córci, na początku remontowego szału pozwoliłam sobie na chwilę wytchnienia i skorzystałam z możliwości wzięcia udziału w warsztatach Akademii Smaku Sokołów.
Warsztaty to były nietypowe. 
Po zbiórce przed 10tą ruszyliśmy do Siedlec do browaru restauracyjnego BROFAKTURA.
Specjalista od warzenia piwa opowiadała nam o procesach technologicznych, pokazywał co, gdzie powstaje i z czego a potem czekała nas degustacja czterech gatunków piwa produkowanego przez BROFAKTURĘ.
Nie jestem piwoszką ale dwa piwa smakowały mi bardzo (co widać na zdjęciu), dwa kolejne mniej, może dlatego, że lubię słodkawe alkohole :) moje typy to Rozkoszne jasne pszeniczne i Brown porter z prażonym jaśminem. Mini kufelki opróżniłam a dla Małżona i kolegów z pracy zrobiłam zakupy w sklepie firmowym. 


Restauracja ugościła nas pysznym obiadem a potem ruszyliśmy do Woli Suchożeberskiej do Akademii Smaku gdzie... czekała nas kolejna uczta połączona z degustacją (tym razem wyjątkowych piw ze Szwecji i innych rejonów świata)!!! ponadto leżaczki, kocyki, świetna pogoda, grill.
Ach co to był za grill! nawet ja nie jedząca mięsiw miałam co pojeść, sałatki i pieczone na grillu ziemniaczki, mięsożercy zajadali się wysokiej jakości mięsem, burgerami i szaszłykami, wszystko przygotowywaliśmy pod okiem Dominika Moskalenki :)

Zapraszam na krótka fotorelację, Organizatorom dziekuję za zaproszenie a współtowarzyszom na cudownie spędzony czas!






klimatyczne wnętrza

wszystko zmechanizowane

słód jęczmienny




Mistrz Dominik Moskalenko i kawał mięcha :)



biała rzodkiew, ogórki i sezam, czarny sezam, a wszystko zamarynowane...



wiewiórcza wyżerka 
Na koniec zapraszam jeszcze do obejrzenia filmiku o tym co robiliśmy, czego próbowaliśmy.


Oraz kilku zdjęć ze mła prosto od organizatorów, dziękuję za tak udane kadry :)

degustuję...

niech ktoś wyłączy to słońce... a nie, przecież D3 trzeba produkować...

ależ dobre to super ciemne, gęste, mocne piwo rodem ze Skandynawii...


maczam palce w sałatkach

Organizatorzy i warsztatowicze :)

Komentarze

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty