Kotlety z indyka, z boczkiem i twarogiem czyli Niedzielne Mielenie odc.41

Dzisiaj coś tylko dla mięsożerców!
Nie ukrywam, że choć ja przestałam jeść mięso w styczniu to cała reszta mojej rodzinki nadal je jada w takiej czy innej formie. Przyrządzam więc mięso choć zdecydowanie rzadziej niż kiedyś.
Dzisiaj delikatne kotleciki z drobiem ale też z pysznymi dodatkami. Inspiracja był przepis z KUCHNI 05/2017. Proporcje zmieniłam po swojemu.


Kotlety z indyka, z boczkiem i twarogiem

400 g mięsa z indyka
150 g wędzonego boczku
1 szalotka
łyżka posiekanego rozmarynu
łyżeczka skórki otartej z cytryny
100 g twarogu
50 g bułki tartej
jajko i białko
sól, pieprz do smaku
bułka tarta do obtoczenia

Mięso mielimy razem z boczkiem i cebulką. Dodajemy pozostałe składniki i wyrabiamy.
Na patelni rozgrzewamy olej. Z masy formujemy kotleciki i obtaczamy w bułce tartej.
Smażymy na rumiano z obu stron.
Podajemy z pieczonymi ziemniakami, z fasolką BBQ lub innymi ulubionymi dodatkami.

Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty