Kruche ciasteczka cynamonowe czyli poWeekendowe Lakocie odc.108

Co chrupaliście w Sylwestra i Nowy Rok? 
My chipsy (u nas zdecydowanie od święta i tylko solone), paluchy chlebowe własnej produkcji z hummusem oraz ciasteczka. 
Kruche, cynamonowe i mocno ocukrzone :) 


Kruche ciasteczka cynamonowe

150 g maki pszennej
pół łyżeczki cynamonu
50 g cukru pudru
100 g zimnego masła
2 łyżki zimnego jogurtu naturalnego

białko
cukier trzcinowy ok.4 łyżki
łyżeczka cynamonu

W misce lub na stolnicy siekamy masło z cukrem, mąką i cynamonem. Zagniatamy z jogurtem. Formujemy wałek, zawijamy w folię i chłodzimy min godzinę w lodówce.
Po tym czasie rozgrzewamy piekarnik do 190 st.C.
Blaszkę wykładamy papierem do pieczenia.
Ciasto kroimy ostrym nożem na pół centymetrowe plasterki. Układamy na blasze, smarujemy rozmąconym białkiem i obsypujemy cukrem wymieszanym z cynamonem.
Pieczemy ok 8-10 minut. Studzimy na blasze.



Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz! ja tez uwielbiam ciasteczka z cynamonem :)

      Usuń
  2. My pierniki:) ... a po Świetach naszło mnie na chipsy bananowe:) .... cudowne są te ciasteczka:) Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz mysle o piernikach bo moje dzieciaki się domagają :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty