Czekoladowe ciasteczka owsiane z orzechami czyli Slodki Czwartek odc.44

To moja wtorkowa wariacja ostatkowa na temat ciasteczek jakie robiła moja mama kiedy byłam dzieckiem. Uwielbiałam wyjadać kakaową masę parzącą buzię prosto z garnka. Postanowiłam przepis troszkę zmienić a ciasteczka upiec zamiast czekać aż wyschnął :)


Czekoladowe ciasteczka owsiane z orzechami

1/4 kostki masła lub margaryny, rozpuszczone
1/2 szkl. cukru
3 łyżki kakao lub karobu
1 szkl. płatków owsianych
1/2 szkl. mąki owsianej
2 garście siekanych orzechów i migdałów w ulubionej kombinacji
4 łyżki wody

Wszystkie składniki mieszamy w misce. Łyżką nakładamy ciasto na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia formując okrągłe ciastka.
Pieczemy ok 15 minut w 175 st.C. Po ostudzeniu zdejmujemy z blaszki.

Komentarze

  1. Lubię takie ciasteczka bardzo.
    Ale musiałabym wydłubać wszystkie orzechy...
    Patrzę z apetytem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama też coś podobnego robiła ale bez orzechów.Pozdrawiam z Olsztyna

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa wersjie bez pieczenia - suszeniem, gdyż nie mam piekarnika obecnie

    Pozdrawiam Try to design
    i zapraszam do nietypowego wyzwania TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za zaproszenie, zaraz zajrzę :) a tutaj wersja bez pieczenia!
      http://kuchennewojowanie.blogspot.com/2010/09/sobota-dniem-sodkosci-i-cos-jeszcze-u.html

      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
    2. ooo super! dziękuję

      Usuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty