Grecka Sałatka, mój ideał na upał

Mamy okrutne upały. Nie chce mi się ani gotować, ani jeść, i nie tylko mi. Dzieci tez funkcjonują na warzywach i owocach. Podobno to zdrowo i smakowicie :) Dzisiaj postanowiłam na obiad przygotować sobie sałatkę typu greckiego. Pożarłam cała michę i zadowolona poszłam na plac zabaw z dziećmi :)



Grecka Sałatka

porcja dla jednej wygłodniałej Wiewióry:
1 dojrzały pomidor, pokrojony na spore kawałki
1/2 ogórka, obranego i pokrojonego w półplasterki
1/4 czerwonej papryki, pokrojonej w kostkę
1/2 czerwonej cebulki pokrojonej w piórka
po garści czarnych i zielonych oliwek
oliwa
ser feta, pokrojony w kostkę

Wszystkie warzywa mieszamy w misce, polewamy oliwą i posypujemy kostkami fety. Zjadamy ze smakiem.
Ja posypałam ją jeszcze uprażonymi na patelni pistacjami.


Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty