Majówkowe Candy WYNIKI i Pizza z nowalijką

Piękną mamy pogodę, zmieniło się moje samopoczucie na lepsze oczywiście. Z radością ogłosić chcę zwycięzcę mojego krótkiego candy. Zgłosiły się tylko 3 osoby, losowanie było szybkie tak jak i candy a zwyciężyła Yen z Ven. Proszę Cię o namiary na siebie, na maila oczywiście, jutro wyślę paczuszkę :)

A teraz o jedzeniu! jak wiecie sobotnią tradycją w azylu stało się pieczenie pizzy. Szukam nowości w tej dziedzinie. Eksperymentowałam z ciastem, z dodatkami. Był szpinak, były buraczki, a w tę sobotę popełniłam pizzę z ziemniakami, młodymi oczywiście! 
REWELACJA!!! i tyle! polecam Wam to zestawianie. Lekkie, smaczne, w sam raz na wiosnę :)



200 g ciasta na pizzę
1/4 posiekanej szalotki
50 g startej goudy (dojrzałej)
2 młode ziemniaki pokrojone w bardzo cienkie plasterki

sos pomidorowy
szczypiorek do dekoracji

Piekarnik nagrzewamy do 225 st.C. Blachę smarujemy oliwą. Ciasto posypujemy mąką i cienko rozwałkowujemy na blasze. Ziemniaki układamy dachówkowato, posypujemy cebulką, posypujemy serem. Pieczemy ok 25 minut w nagrzanym piekarniku, aż ciasto i ser się zrumienią a ziemniaki będą miękkie. Podajemy posypane szczypiorkiem z sosem pomidorowym.



Komentarze

  1. Domowa pizza - najlepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło zacząc tak poniedziałek, dziękuję:) Pizza wygląda pięknie:) a namiary podeślę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizzy z ziemniakami jeszcze nigdy nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna pizza, też często robię, nawet w majówkę udał się jeden eksperyment. Pizzę z ziemniakami jadłam tylko raz w pizzeri w San Francisco, pamiętam, że myślałam, że muszę to odtworzyć, ale oczywiście całkiem o tym zapomniałam. Dziękuję za przypomnienie i przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ proszę bardzo :) dla mnie to naprawdę super połączenie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty