Klopsiki z Fjallbacki... na słodko???

Dzisiejszy dzień był bardzo intensywny! podróżowałam w te i z powrotem autobusami, raz z Synciem, raz z baletnicami. Nie było czasu na Środowe Rybki. Zaległości nadrobię w piątek a tym czasem o daniu niedzielnym. 
Jak co tydzień zrobiłam klopsiki. Tym razem ze "Smaków z Fjallbacki". 
Przepis prosty ale zaskakujący gdyż z cukrem! Małżon był zadziwiony ich słodkością. Mi i dzieciom smakowały bardzo a podałam je z pieczonymi nowalijkami i surówką młodzieżówką


Klopsiki z Fjallbacki

300 ml bułki tartej
800 ml mleka
3 cebule
100 g masła
50 ml cukru trzcinowego
2 kg mięsa mielonego wołowo-wieprzowego
5 jajek
2 łyżki soli
czarny pieprz

Bułkę mieszamy z mlekiem i odstawiamy do napęcznienia.
Cebule siekamy i rumienimy na maśle, dodajemy cukier, mieszamy i studzimy
Mięso wyrabiamy z żółtkami, cebulą, przyprawami i odciśniętą  bułką tartą i chłodzimy w lodówce. Formujemy kuleczki  i smażymy na rumiano.
Ja zrobiłam z 1/4 podanych składników i otrzymałam ok 20 kulek.

DzienDziecka_300x250 

Komentarze

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty