Ciasteczka Owsiane z kolorową wkładką czyli Mały Łakomczuch w kuchni odc.19 przedstawia poWeekendowe Łakocie odc.7

Od kilku numerów uwielbiam wręcz ostatnią stronę magazynu KUCHNIA. A dlaczego? otóż znajdują się tam przepisy na słodkości ale w wersji ilustrowanej i to często w taki fajny rycinowy sposób. Uległam ostatniej stronie ostatniej KUCHNI i upiekłam w sobotę ciasteczka owsiane.
Są dość lekkie, chrupiące, maślane jednocześnie. Smaczne ale przede wszystkim były super zabawą z moim Małym Łakomczuchem, który wtykał kolorowe M&Msy :)


200 g masła
200 g cukru
1 jajko
160 g mąki
300 g płatków owsianych
łyżeczka sody
szczypta soli
orzechy, suszone owoce, czekolada, kolorowe drażetki

Masło ucieramy z cukrem. Dodajemy jajko i resztę skłądników. Ja do części ciasta rodzynki, wiórki kokosowe i czekoladowe, a do drugiej części kolorowe drażetki.


Formujemy ciastka, układamy na blasze wyłożonej papierem do pieczenia.
Pieczemy ok 15 minut w 180 st.C. Studzimy na blasze.


Komentarze

  1. Bardzo fajne ciasteczka. Swego czasu namiętnie kupowałam magazyn Kuchnia, potem zaniechałam na długi czas, może teraz znowu zacznę kupować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miewałam wątpliwości i okresy nie kupowania ale wracam, fajnie, ze jest to gazeta, która zmian się nie boi :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia z przygotowania do pieczenia zwłaszcza.
    Zaraz zaglądam do Twoich sałatek- szukam świątecznych inspiracji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za miłe słowa :) mam nadzieję, że któraś z sałatek przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  3. Latem robiłem ciasteczka owsiane z malinami były przepyszne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ciasteczka, tym smaczniejsze, że lepione takimi małymi rączkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę się doczekać kiedy moja córeczka podrośnie i będziemy mogły piec razem. Mam już nawet zakupione odpowiednie pozycje książkowe.
    A ciasteczka owsiane są pyszne w każdym wydaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he :) a potem zatęsknisz za tym Jej leżeniem, raczkowaniem i nie byciem wszędzie :)
      a tak serio fajnie jest tak razem pitrasić :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty