Łapiecie komentarz???!!!

Już niebawem, całkiem niedaleko napiszecie ...000 komentarz (ale ich dużo!!! choć nigdy mi ich nie za wiele, jeszcze tylko 571 i będzie taki okrąglutki wynik :). 
Z tejże okazji dla osoby, która takowy komentarz napisze będzie nagroda :) jaka to jeszcze tajemnica... tak jak to ile tysięcy komentarzy widnieje pod moimi postami :) 

W sumie nagrody planuję dwie. Jedna dla komentarzowego łapacza a druga dla osoby, która zgadnie, jaki numer będzie miał komentarz do złapania (zgadujcie pod tym postem :)
Zatem piszcie, regularnie komentujcie, jeśli macie ochotę na coś a nie macie odwagi sami zrobić może mi coś zaproponujecie??? ja ugotuję i przedstawię na blogu dla zachęty :) tak czy siak odzywajcie się podpostowo!!!
Zapraszam do zabawy :):):)
Wasza Wiewióra :)

zdjęcie z internetu :)

Komentarze

  1. Tak czy siak komentować będę ;))
    Nagród też nigdy zbyt wiele :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest 819 postów, trudno powiedzieć ile jest statystycznie komentarzy. Wydaje mi się, że wynik 5000 jest najbardziej prawdopodobny, chociaż nie zdziwiłabym się gdyby było ich 6000 albo i więcej.

      Usuń
  3. Ja myślę, że 8000:) bo ósemka jest szczęśliwą liczbą, prawda?:) (a tak nawiasem mówiąc własnie przygotowuje Twoją weekendową zapiekankę warzywną to może i mi się poszczęsci z tego powodu:D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 000 komentarzy :D tak okrągło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z mojego oszacowania wyszło ok. 8250 komentarzy. A że ma być okrągło.. no to 10.000 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o kompot to nie jest prawdą, że trąci myszką:ja wiśnie i czarną porzeczkę właśnie po to mam w zamrażarce:-)
    Świetne przepisy, fajne pomysły- będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam wszystkich.
    www.magnolia-rozmaryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty