co nas czeka... Ciasteczka Ryżowe

No nie da mi ostatnio pospać! za Chiny Ludowe! 5ta i koniec a w nocy pobudek kilka i już tylko czekam do tej 5ej żeby z czystym sumieniem wstać! dzisiaj było podobnie. Na dodatek wczoraj przespał cały dzień, poszczepiennie zapewne, podobnie jak to  wieczorne 37,4 które miał. W ogóle to był dziwny jakiś dzień, w środku drgał mi nerw niewiadomego pochodzenia, na osiedlu pustki, na placu zabaw nikogo. Potem wieczorne kulinarne przygotowania do dzisiejszego wyjazdu na wieś i sen jakby go nie było. Mam nadzieję, że przetrwam ten dzień i nikt krzywo patrzeć nie będzie na moją torbę wypchaną obiadem, termosem z kawą, kanapkami, przegryzką i słodką babeczką na deser, wałówka innymi słowy pokaźna :)
 Wrócę jednak pamięcią do dwóch spraw. Wspominałam o badaniach Syncia. Spanikowałam jak zwykle niepotrzebnie gdyż okazało się, że normy na wynikach dotyczyły mężczyzn dorosłych. Wszystko z maluchem w porządku a z badań wynika jedynie, że to mocny alergik. Ufff... no i ważymy już 6300 (czyli nie takie całkiem ufff he he) co przy wieku 3 miesiące jest całkiem niezłym wynikiem.

A druga sprawa to Ciasteczka. Zapomniałam zamieścić przepisu na pyszne, słodkie, ukochane mego Małżona, Ciasteczka z kleiku ryżowego.



CIASTECZKA RYŻOWO-MAŚLANE

paczka kleiku ryżowego
kostka 250 g masła lub margaryny, u mnie masło roślinne
2  spore jajka
niepełna szklanka cukru
łyżeczka proszku do pieczenia

Wsypujemy kleik, proszek i cukier do miski, dodajemy jajka i masło. Zagniatamy na gładką masę. 
Z ciasta formujemy kulki, potem je troszkę spłaszczamy i kładziemy na blachę. 
Pieczemy ok 20-30 min. w piekarniku rozgrzanym do 200 st.C. Najlepiej, żeby się tylko lekko zarumieniły 


Komentarze

  1. pochrupalabym sobie ze smakiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałam, że będzie dobrze:)
    Bawcie się wspaniale;)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Pocieszę" Cię, że moja Mała ma już ponad rok, a nadal budzi się w nocy min. 5 razy, a często więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie!
    Kilka dni temu upiekłam ciasteczka ryżowe z Twojego przepisu i zachwyciłam nimi siebie i rodzinkę, oraz znajomych. Naprawdę są rewelacyjne i proste w wykonaniu. Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się ogromnie, ze smakowały :0 pozdrawiam.

      Usuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty