Wizyty i Życzenia

31 grudnia już zawsze będzie dla mnie dniem trudnym, bolesnym i pełnym żalu. Równo 4 lata temu po okropnej chorobie zmarła moja mama. Dziś jednak nie pojechałam na cmentarz. Nie lubię tego miejsca i jest nie potrzebne bym o Niej pamiętała, mi nie potrzebne bo pamiętam każdego dnia a dzisiaj byłam w szpitalu u umierającego ojca.
Zataczam koło. Trudny to był wybór i trudne to były odwiedziny. Słuchałam żalów, ubolewania (nad czym pewnie napisze innym razem), próbowałam zapanować nad brykająca Córcią i kopiącym Olafem, rozmawiałam z ojcem jak już dawno nie ale wróciłam zmęczona psychicznie i fizycznie, i zdecydowanie nie skora do Sylwestrowych szaleństw.

To będzie "niewyjątkowy" wieczór. Bez specjalnych zabiegów kosmetycznych, bez zabaw, chyba że w Małpki lub Zagadki Smoka Obiboka, pewnie przed tvizorem, tylko we troje, pierwszy taki odkąd jesteśmy z Małżonem razem. Szczególne będzie tylko menu, z sałatką, świnkami w kocykach i łakociami, które zrobiłam wczoraj.

Teraz jednak chcę Życzyć Wam Wszystkiego co Najlepsze w Nadchodzącym 2012 Roku. 
By był pełen radości i spełniających się marzeń, tych małych i dużych,
By towarzyszył Wam uśmiech i dopisywało zdrowie,
By słońce świeciło nie tylko na niebie.
Po prostu Szczęścia Życzę wszystkim Wam i Waszym bliskim.

A jutro zapraszam na wyjątkowe Ciasto Orzechowe Gordona Ramsaya i ocukrzone Maślane i Kruche Ciasteczka.
NO I ... UDANEJ ZABAWY  !!!


ps. powyższe zdjęcie zapożyczone z internetu

Komentarze

  1. Szczęśliwego Nowego Roku.
    Dużo zdrowia i uśmiechu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I tobie wielu cudów i spełnionych marzeń w tym Nowym Roku :)

    A ja też miałam nie takiego Sylwestra o jakim marzyłam, ba! Było wszystko na opak... ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby w tym roku wreszcie zaświeciło Słońce po ubiegłorocznej burzy. Żeby było po prostu dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się Kochana! Choć ostatnio mało znaków daję, to myślę o Was ciągle i bardzo się martwię.
    Dużo, dużo sił Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty