Jesienna sałatka z wędzonym kurczakiem

Rzadko korzystam z tego rodzaju mięs. Tym razem naszło mnie na sałatkę z jego udziałem ale nie na słodko tylko raczej na kwaśno i słono, powrzucałam rożne produkty i zjadłam.
Mmmm... dobre było tylko szybko się skończyło. 
To takie jesienne, przetworowe połączenie ale co tam, u mnie jesień już się rozpoczęła.


wędzona pierś lub noga z kurczaka, w sumie ok. 150 g mięsa już bez kości
100 g papryki konserwowej
150 g fety
50 g kukurydzy konserwowej
150 g ananasa z zalewy
łyżka majonezu

Mięso kroimy na kawałki, podobnie czynimy z papryką, fetą i ananasem. Kukurydzę odcedzamy.
Mieszamy wszystko w misce, dodajemy majonez i mieszamy. Ewentualnie pieprzymy.

Komentarze

  1. Ja też nie przepadam za wędzonym mięsem (ryby uwielbiam, ale też nie wszystkie) ale niektóre połączenia są naprawdę smakowite:)kurczak+ananas = uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka sałatka to niebo w gębie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się sałatka, chetnie skorzystam z przepisu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty