Konkurs i ja po raz kolejny! Zagłosujecie???

Bardzo wszystkich, którzy na mnie zagłosowali w konkursie przepraszam za zamieszanie. Okazało się, że w sondzie brały udział nieuczciwe osoby nabijające sobie wyniki więc sonda została uruchomiona jeszcze raz.
Tak więc jeśli macie ochotę na mnie zagłosować to wybierzcie numer 13cie :) czyli Bucatini z zielonym pesto.

Pozdrawiam i podaję link http://bookmeacookie.blogspot.com/2010/09/konkurs-jestem-mioscia-finaowe.html

Oddawać głosy można do 5go października :) może 13tka okaże się dla mnie szczęśliwa?
Dziękuję z góry i zapraszam do oddawania głosów.

PS> By nikt się nie zrażał informuję, że mi sonda działała niestety tylko w IE a w Mozilli nie.

Komentarze

  1. Ja mam Mozillę i mój głos dodało :) Jak widzę na razie prowadzisz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe :) zmobilizowałam znajomych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty