Bubble&Squeak

Połączenie smaków kapusty i ziemniaków jest dość klasycznym i większości ludzi znanym. Tym razem jednak efekt mnie zaskoczył i to bardzo pozytywnie.
Pyszne!!! tyle mogę powiedzieć. Od siebie do całości dodałam świeży koperek a cebulę zastąpiłam szalotką. Jak się okazało jajko komponowało się z placuszkami znakomicie.
Pokrótce opisze jak to danie przygotowałam.

Ugotowałam poszatkowaną białą kapustę, odcedziłam. Ziemniaki obrałam i ugotowałam a następnie utłukłam na sypko. Cebulkę posiekałam i usmażyłam na maśle. Wszystkie te składniki połączyłam doprawiając solą, pieprzem i koperkiem. Uformowałam łyżką placki i usmażyłam  z obu stron na złoto, na oleju.
Gdy placuszek wywędrował na talerz dostał czapeczkę z jaja sadzonego. Nie dość, że pięknie pachniało to i wygląd zachęcał... Najważniejsze jednak, że potrawa była cudownie pysznościowa.


Potrawa pochodzi z Atlasu Kulinarnego Świata, kuchnia Wielkiej Brytanii.

Komentarze

  1. taki obiad mogłabym dzisiaj zjeśc.. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi interesująco.Taki chrupiący placuszek plus jajko na nim posadzone!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Za wszystkie słówka od Was dziękuję :) a za weryfikacje przepraszam, spamerzy nie dają mi żyć :(

Zimowy pilaw z pęczaku - na wizji

Popularne posty